Helkaland

Minden ami könyv és még azon is túl

Melyik könyveket olvassuk újra?!

Most nem egy megszokott könyvértékelést hoztam nektek, hanem megszeretném osztani veletek, melyek azok a könyvek, amiket én szívesen újraolvasok és miért. A miértje elég nyilvánvaló ,hiszen azokat veszem elő újra, amiket imádtam és nehezen tudtam túllépni rajta, annyira magával ragadott a történet. De vannak olyan könyvek is, amiket azért olvasok újra, mert egyes élethelyzetben menedéket nyújtanak, átsegítenek a nehézségeken. 

Imádok olvasni, viszont inkább a romantikus-erotikus és a thrillereket kedvelem, de próbálom bővíteni az elolvasandó témák körét. Általában úgy választok könyvet, hogy utánanézek milyen értékelést kapott. Viszont ez nem mindig jön be, hiszen nem egyezhet mindenkinek az ízlése, így már jó párszor jártam úgy, hogy egy felkapott könyv egyáltalán nem nyerte el a tetszésemet. A másik vég pedig pont az, amikor egy kevésbé ismert író könyve akad a kezembe, semmi infóm nincs róla, majd majd jön a nagy meglepődés, hogy ezt miért nem istenítik. Ami még szerepet játszik egy könyv kiválasztásánál nálam, az a borító és mellett a fülszöveg. Vannak olyan csodaszép borítók és mivel fontos az első benyomás egy könyvnél is, szerintem sokan veszünk és olvasunk el egy könyvet azért, mert megnyert minket a borítója.

Most hozok pár kedvencet, amit én már többször is újraolvastam!

1. Colleen Hoover: Szívcsapás sorozat

covers_311868-tile.jpg

Kedvenc írónőm, kedvenc sorozatom. Imádom Will és Lake történetét, romantikus, van benne dráma, tanár-diák szerelem és csodálatok versek. Colleen zseniálisan ír, minden könyvével megrígat, így bármikor szívesen veszek el ebben a történetben. 

2. Becca Prior: A tanítvány sorozat

t1.jpg

Tudom, tudom négy részes, de még odáig nem jutottam el, mivel még csak nemrég szereztem be a befejező részt. Magyar írónő, aki meleg regényeket ír, így egy üde színfolt a magyar írók körében. Könyveit nyitott elméjű olvasónak ajánlja, de szerintem mindenkinek egyszer el kellene olvasni legalább egy ilyen történetet. Tanár-diák kapcsolat, forró szenvedély, izgalom és egymásért való közdelem. Szeretem ezeknek a köteteknek a légkörét, legalább már háromszor újraolvastam őket, de sose tudom megunni ezt a párost és a csapatot!

3. J.A. Redmerski: A soha határa

covers_260034.jpg

Bár két részes a történet, számomra az első rész az igazi. Ha úgy érzed belefáradtál az örökös körforgásba és utálod, hogy minden nap ugyan azt kell tenned és csinálnod, akkor ez a történet neked való! Camryn is útra kell és nem mindennapi utazásban lesz része Andrew oldalán. Gyönyörű történet, igazán szívszaggató!

4. Elizabeth Haynes: A lélek legsötétje

covers_210390.jpg

Az egyik legjobb pszichothriller amit olvastam. Felkavaró és izgalmas. Családon belüli erőszak, amiről minden nap hallhatunk. Nehéz téma, elgondolkodtató és könnyek nélkül nehezen léphetünk túl rajta. Olyan történet, melynek az elolvasása után is tovább kattogunk és emésztgetjük az elolvasottakat.

5. Katja Millay: Nyugalom tengere

 covers_305145.jpg

Két sérült lelkű fiatal, akik egymást próbálja megmenteni. Lassan csordogáló történet, csupa szépséggel és szomorúsággal. Ez tényleg egy olyan történet, amit ha szomorú vagy előveszel és várod a napfényt! 

A bejegyzés trackback címe:

https://helkaland.blog.hu/api/trackback/id/tr213637442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Helkaland

Ez az oldal a könyvek világába kalauzol. Itt mindent megtalálsz, ami a könyvekről szól.

süti beállítások módosítása