Helkaland

Minden ami könyv és még azon is túl

Rólam

Sziasztok!

A legtöbb ember a blogokon nem szokott igazán bemutatkozni, és én sem szeretnélek titeket untatni, így csak néhány dolgot szeretnék megosztani veletek, amit fontosnak tartok.

Engem Évinek hívnak és 1993-ban születtem. A középiskola után költöztem fel Budapestre, ahol tovább tanultam és jelenleg is tanulok könyvtáros szakon. Mondhatnám azt, hogy már kisgyerek korom óta szeretek olvasni, de sajnos ez nem így van. Csak pár éve szippantott magába a könyvek világa és azóta is falom a könyveket. Nincs kifejezetten kedvenc műfajom, így szinte mindenevő vagyok. A könyveken kívül még szeretek sorozatokat és filmeket is nézni, így valószínűleg az oldalon is meg fog jelenni pár ehhez kapcsolódó bejegyzés.

Már régóta gondolkodtam azon, hogy szeretnék egy blogot indítani, ahol nyugodtan leírhatom a véleményemet, hogy azt szélesebb körben is meg tudjam osztani. Nem tudom mennyire lesz sikeres ez az egész, de igazából nem is ez foglalkoztat igazán. Csak szeretném kipróbálni magam az írásban és bemutatni nektek a könyveket, hogy Ti is kedvet kapjatok az elolvasásukhoz.

Ha bármi kérdésetek, esetleg észrevételetek lenne az oldallal kapcsolatosan, akkor írjatok nyugodtan a helkaland.blog@gmail.com címemre. 

A bejegyzés trackback címe:

https://helkaland.blog.hu/api/trackback/id/tr828860840

Helkaland

Ez az oldal a könyvek világába kalauzol. Itt mindent megtalálsz, ami a könyvekről szól.

süti beállítások módosítása