Helkaland

Minden ami könyv és még azon is túl

Becca Prior: A ​tanítvány 3. (A tanítvány 3.)

Szerző: Becca Prior

Kiadó: Newkids, 2016

Fülszöveg: Amikor ​azt hiszed, végre tiéd, amire legjobban vágytál, 
covers_414009.jpgrájössz, hogy az embernek mindig vannak új céljai. 
Sosem vagyunk elégedettek. 
Talán ez a legnagyobb hibánk… 
De lehet, hogy ez visz előre, ez inspirál. 
A váratlan események úgy irányítják a sorsodat, 
mintha minden előre eltervezett lett volna, 
csakhogy erre általában utólag jön rá az ember. 
Sosem tudhatod, mit hoz a holnap. 
Lehet, hogy minden, amit abban a percben kudarcként élsz meg, 
afelé visz, hogy valóra váljanak az álmaid. 
De az is lehet, hogy egy döntésed tönkreteszi 
a szépen felépített életed. 
Választásaid meghatározzák a sorsodat, 
és gyakran másokét is. 
Vajon jól döntesz, vagy elbuksz? 
A választ sokszor csak a távolabbi jövő adja meg. 
Harry és Lewis együtt kezdik el a nagybetűs életet, 
örömökkel, nehézségekkel, váratlan találkozásokkal.

Értékelés: 4,5/5

Az ember hajlamos rá, hogy megkérdezze, hogy van a másik, de ha azt a választ kapja, hogy „jól”, akkor meg is elégszik vele.

Nagy kedvencem a sorozat és már nagyon vártam erre a részre. Miután elolvastam csak kavarogtak midtown_atlanta_from_piedmont_park.jpgaz érzéseim és mostanáig így vagyok vele. Szeretem a karaktereket, a helyzeteket amibe kerülnek, és az írónő nagyszerű írásmódját, amitől olyan könnyed lesz a történet, nem csak hosszú hosszú leírások vannak benne, amitől elkedvtelenedik az olvasó. A cselekmények folyamatosan pörögnek itt is és a két fiú között még mindig izzik a levegő és imádják egymást, viszont ez a rész komolyabb lett mint az előzők. Itt olyan helyzetek vannak, amiben egy idősebb felnőtt sem tudna helyesen cselekedni, hát még ők ketten szinte gyerek fejjel. Viszont örültem, hogy a régi banda megmaradt Nasir, Nick, Leeroy, Teddy és Grace nagyi, mert ez egy nagyon jó társaság és egyre jobban kezdenek ők is felnőni. Így elég kevés új szereplő van a történetben, de ők viszont nagyon fontosak, a leginkább Hope.

A történet ott folytatódik, ahol az előző abbamaradt, így nincs semmiféle megszakítása a történetnek, valamint az események folyamatosan előre haladnak, nincsenek benne olyan ismétlések, mint az előzőben. Harry és Lewis imádnivalók együtt, szeretem mikor elbizonytalanodnak és féltékenyek lesznek, majd utána mindent olyan jól megbeszélnek. Miután eljöttek a gimiből már elképzelték milyen lesz az új életük, viszont nem várt események ezt teljesen felforgatják. Megjelenik Hope és a beteg anyukája, majd ez egy olyan cselekménysorozatot indít el, aminek nehezen tudjuk meghatározni a végét. Nem szeretnék a történetről többet fecsegni, mert el kell olvasni az egészet és nem szeretnék elárulni előre semmit sem. Viszont én is hiányoltam a történetből valamit, ami az első két résznél nagyon megvolt és folyamatosan hajtott az olvasásában. Ebben a részben a szex is hátraszorult, csak pár fülledtebb jelenetet kaptunk, ami tényleg nagyoon jó volt, így kicsit fura volt az előző részekhez képest, amikor majdnem mindig csak csinálták, de tényleg. Harry nagyon sokat változott az idő alatt és úgy éreztem ő tud reálisabban gondolkodik, Lewis pedig sokszor nem figyelt rá és szerintem csak a saját érdekeit tartotta fontosnak. Még nagyon fiatalok, nem olyan dolgokkal kellett volna foglalkozniuk, mint amit sajnos eléjük fújt az élet. Viszont ez is megoldották, még ha ezáltal megváltozott a jövendőbeli életük. Kicsit sajnáltam őket, de érthető volt a választásuk.

him459789.gifAmi nekem kicsit hiányzott még az az, amit az elő két résznél éreztem, és az az izgalom volt. Velük együtt izgultam, mikor buknak le, mikor láthatja meg őket valaki, összejönnek-e vagy esetleg végleg elválnak útjaik, na és hogy mit kezdenek a mardosó zöldszemű féltékenységgel. És igazán olvastam volna azt, hogy veszekednek egy jót (ajtócsapkodás meg minden), mert úgy éreztem, hogy Harry folyamatosan visszafogja magát és csak sodródik. Na és persze a történet vége itt sem fejeződött be szépen és annyi kérdés nyitva maradt, hogy remélem hamarosan jön az utánpótlás. A történet vége olyan problémát és kérdéseket vet fel, hogy én se tudom megmondani kinek és minek higgyek, valamint hogy mi a jó és a rossz döntés. Kíváncsi vagyok ezek után mi jöhet még a fiúk életében és hogyan zárul le ez az egész. Mindenesetre imádom az egész sorozatot úgy ahogy van, mindenképpen többszörolvasós kategória. Magyar íróktól ilyen könyvet nem nagyon remélhettünk, így minden köszönet Beccanak, hogy elhozta nekünk Harry és Lewis csodálatos történetét. 

A bejegyzés trackback címe:

https://helkaland.blog.hu/api/trackback/id/tr512750444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Helkaland

Ez az oldal a könyvek világába kalauzol. Itt mindent megtalálsz, ami a könyvekről szól.

süti beállítások módosítása